28.10.2012 21:40

Podzimní zkoušky v III.ceně

 

Boltík úspěšně složil PZ v III. ceně. 

Místo: Hrádek u Rokycan

Včera jsme byli na naší první vyšší zkoušce. Po rozlosování do skupin jsme zjistili, že v naší skupině jsme byli jako první, takže budeme všechny disciplíny začínat, z čehož jsme nebyli moc nadšení, aby toho ale nebylo málo, první disciplína byla hned slídění, kterého jsme se báli nejvíc a měli jsme proč. Boltík vystartoval v před a vůbec neproslídil terén a paničku nechtěl vůbec poslouchat :-D. Po povelu hledej jako kdyby neviděl, neslyšel :-D Já jsem se ani nesnažila ho nějak ořvat, nechtěla jsem mu brát chuť k práci, protože slídil perfektně, jen né kde měl :-D Po této disciplíně jsme spadl automaticky do III. ceny. Další disciplína hned Marking. Z tréninků jsem si věřila, že mi nevyběhne, po cca 7 vteřinách však sebou začal škubat a kňučet, já ho nechala a Boltík vyběhl. Následující disciplíny byly už perfekntí, rozhodčí si asi mysleli, že jsem vyměnila psa. Vlečky ve čtyřkách, stejně tak chůze u nohy a kachna z hluboké vody.

Na zkouškách nás zradila poslušnost, kterou jsem si do včerejšího dne myslela, že máme :-D aspoň víme co do příště dopilovat.

 

Nakonec jsme dokončili zkoušky ve III.ceně. A huráá do pracovky :-D

—————

Zpět